|
|
Деякі з часто задаваних питань:
-
Я не можу зайти в систему (Авторизуватися)
- Перевірте правильність написання логіна, пароля, обраної розкладки клавіатури, чи увімкнено клавішу Сaps Lock;
- Спробуйте перезапустити ваш браузер;
- Спробуйте скористатися іншим браузером;
- Перевірте, чи увімкнено cookies у браузері (якщо ні, увімкніть їх). В будь-якому випадку дана проблема пов'язана із зберіганням cookies. Спробуйте почистити cookies у вашому браузері.
-
В мене не працює...
Уважно прочитайте опис до обраної функції. Якщо виконано всі умови, які вказані в описі, то можливо було внесено зміни до даного розділу, але Вам ще виводиться попередня інформація з кешу браузера. Спробуйте примусово перезавантажити інформацію, настинувши у браузері поєднання клавіш СTRL+F5.
-
Я забув свій пароль
Ви можете відновити ваш пароль на сторінці авторизації, обравши пункт "Забув пароль". Для цього необхідно буде внести до запропонованої форми Ваш номер телефону/логін, під яким Ви зареєстровані на нашому сервісі. У відповідь система надішле Вам СМС із Вашими реєстраційними даними.
-
На яких мобільних операторів можна відправити SMS повідомлення за допомогою сервісу?
На даний момент існує можливість відправляти SMS-повідомлення на номери абонентів наступних операторів:
MTC, Kievstar, Life:), Beeline, GoldenTelecom, People.net, Utel
-
Яка максимальна кількість символів при відправці одного та довгих SMS повідомлень?
При розрахунку кількості символів у повідомленні враховується пунктуація, пробіли, символи переводу строки.
Обмеження для одного SMS-повідомлення
- Кирилиця-70 символів;
- Латиниця-160 символів;
Якщо кількість символів перевищує вищевказані, тоді повідомлення розділяється на декілька частин, і ми отримуємо так зване довге SMS.
Обмеження для кожної частини довгого SMS повідомлення:
- Кирилиця-67 символів;
- Латиниця-153 символи.
(6 байт використовується для передачі технічної інформації)
Оператори мобільного зв'язку не гарантують доставку довгих повідомлень!!!
-
Мій пароль став відомий іншим людям — як його змінити?
Ви можете самостійно змінити пароль до вашого облікового запису. Для цього вам необхідно перейти в "Управління Аккаунтом", "Моя інформація" та натиснути кнопку "Змінити пароль" після цього виконати дії згідно запропонованої інструкції.
-
Як змінити номер логіна?
Для зміни номера логіна Вам необхідно направити з e-mail, що був вказаний під час реєстрації, на адресу: support@sms-fly.ua лист, в якому потрібно вказати Ваш старий логін, новий логін, а також коротке обґрунтування причини зміни номера телефону.
-
Я відіслав повідомлення, в статусі вказано, що повідомлення доставлені, але на телефон вони не надійшли.
Статус "доставлено" для повідомлень встановлюється при отриманні відповідного звіту від SMS-центру оператора, тому така ситуація можлива тільки у разі помилок у роботі SMS-центру оператора.
-
У деталізованому звіті по своїй розсилці наразі відображається "Відправлено: 59 2.3%", і це число не змінюється протягом декількох годин. Коли повідомлення будуть доставлені?
Стан "Відправлено" встановлюється для повідомлень, що були передані мобільному оператору, але не були доставлені абоненту, і термін їх доставки ще не збіг.
Повідомлення не може бути доставлено абоненту у випадку, якщо:
- його телефон вимкнено;
- абонент знаходиться поза зоною обслуговування мережі оператора;
- пам’ять телефону заповнено.
Якщо повідомлення не буде доставлено протягом вказаного при створенні розсилки терміну, для нього буде встановлено статус "Термін доставки закінчився".
-
Чому повідомлення отримують статус "Доставка неможлива"?
Даний статус можуть отримувати повідомлення, відправлені на номери абонентів, що не існують, відключені оператором, прийом повідомлень на які заблоковано мобільним оператором ( дана послуга часто активується для контрактних абонентів), виникли помилки у протоколі передачі даних між терміналом абонента і базовою станцією оператора.
-
Чому повідомлення отримують статус "Термін доставки закінчився"?
Для кожного надісланого повідомлення встановлюється термін, протягом якого мобільний оператор буде здійснювати спроби доставити повідомлення абоненту. Цей термін ("Час життя повідомлення") Ви встановлюєте, коли формуєте розсилку. Коли термін добігає кінця, повідомлення отримує статус "Термін доставки закінчився".
Основні причини, з яких повідомлення може отримати такий статус: абонент знаходиться поза зоною досяжності мережі, абонент знаходиться у роумінгу (за кордоном), з даного номера встановлено переадресацію на інший номер телефону.
-
Чому частина повідомлень отримують статус "Недостатньо коштів", хоча на моєму балансі коштів достатньо?
На момент формування розсилки система для кожного цілого повідомлення перевіряє Ваш баланс, і якщо сума для відправки повідомлення недостатня, воно відмічається поміткою "Недостатньо коштів". Якщо Ви поповнюєте свій баланс вже після формування розсилки, статус для повідомлень автоматично не перераховується. Вам необхідно зайти у деталізацію Вашого звіту та виконати дві дії: "Зупинити" розсилку, після чого "Відновити" її знову. В такому випадку будуть перераховані з урахуванням Вашого поточного балансу тільки ті повідомлення, що раніше отримали статус "Недостатньо коштів" і розсилку буде продовжено.
-
Я сформував розсилку, але помітив помилку. Як мені відредагувати текст, зупинити розсилку?
Вам необхідно зайти у деталізацію Вашого звіту і натиснути кнопку "Зупинити". Усі повідомлення, що на цей час не були відправлені, перейдуть у статус "Зупинено користувачем". Усі кошти за ці повідомлення повернуться користувачеві на баланс.
Редагування тексту, номера відправника для вже сформованої розсилки неможливе. Вам необхідно створити нову розсилку.
-
Що станеться, якщо одна або декілька частин довгого повідомлення не будуть доставлені абоненту?
Залежно від моделі телефону:
- буде відображено тільки частину повідомлення
- абонент взагалі не отримає повідомлення, але оплата буде нарахована за кожну частину довгого SMS повідомлення.
Оператори мобільного зв'язку не гарантують доставку довгих повідомлень!!!
-
Створені та відкладені розсилки з активацією по часу не були виконані та відсутні у статистиці.
Якщо розсилки у статистиці відсутні — вони були створені невірно або не були створені взагалі.
-
Які є обмеження за часом на відправку та доставку SMS у нічний період?
Масові розсилки відправляються у відповідності до норм комендантської години і доставляються з 8:00 до 22:00 у робочі дні та з 11:00 до 18:00 у вихідні та святкові дні. У випадку, якщо масова розсилка з будь-якої причини буде запланована на нічний час, її буде виконано з 8:00 наступного дня.
-
Чи є можливість імпорту контактів у конкретну групу, а не обирати її для кожного контакту окремо?
Всі контакти, які імпортуються за один раз, можна відправити до обраних груп, однакових для всіх цих контактів.
-
Чи існує можливість експорту контактів?
Поки такої можливості немає.
-
Після введення паролю і спроби скористатися будь-яким пунктом меню інтерфейсу розсилок, знову повертає на сторінку авторизації, де знову потрібно вводити пароль та логін. На іншому комп'ютері все працює нормально.
Перевірте, чи ввімкнені cookies у браузері (якщо ні, увімкніть їх). В будь-якому випадку дана проблема пов'язана із зберіганням cookies. Спробуйте перезапустити Ваш браузер.
|